Straipsnių paieška
2017-09-04

9 patarimai įmonėms, kurios nori suvaldyti darbuotojų kaitą

  • Girti viešai, kritikuoti (tik) privačiai;
  • Darbuotoją privalo pagirti ne tik įmonės vadovas, bet ir tiesioginis padalinio vadovas;
  • Patyčios ne tik mokykloje, bet ir kolektyve nepageidaujamos. Dažniausiai ir sarkazmas duoda daugiau žalos nei naudos.
  • Privaloma darbuotojo klausti kaip jis jaučiasi darbe ir būtina įsiklausyti į jo atsakymus;
  • Metiniai darbo pokalbiai, kuriuose aptariami darbuotojo planai, perspektyvos, įmonės lūkesčiai geriau, kad būtų atliekami kas pusmetį; 
  • Atkreipti dėmesį į darbo vietos ergonomiškumą;
  • Darbuotojui keliami reikalavimai turi būti suprantami;
  • Nemokama kava – nebrangus būdas užsidėti pliusiuką prieš darbuotoją;
  • Visos įmonės turi skirtingas strategijas ir skiria įvairias lėšas, kad išlaikytų darbuotoją, bet labai svarbu, kad rodomas rūpestis darbuotojui būtų NUOŠIRDUS.

Sėkmės darbe!

Jūsų vardas:
Vilma
Sveiki,
atlyginimas pirmąjį mėnesį minimalus.
Įgyvendinus aptartus lūkesčius, mokamas sutartas priedas.
KUBU, Vilma
Ziurkys
O pagrindinis dalykas- atlyginimas taip ir nepaminetas :)
При возникновении вопросов пишите нам.
Мы будем очень благодарны, если вы сообщите нам о любых замеченных на сайте
ошибках или недостающих функциях.
Обращаюсь по поводу:
Ваше имя:
Адрес электронной почты:
Телефон(не обязательно):
Вопросы, пожелания:
Пожалуйста, ждите...